Dag 15 Down Under // vrijdag 22 februari 2013

22 februari 2013 - Port Lincoln, Australië

Things we learned:

° Outback prep: In a hurry Adelaide platshoppen (1u tijd voor we naar de airport moeten) om een lichte lange luchtige stylish broek te vinden voor de outback. Dit is slechts semi gelukt: we hebben allebei een lichte lange luchtige broek gevonden, stylish dat is nog te betwijfelen.

° Port Lincon: Here we come... Uhum... Small plane to go diving with the biiig sharks! :D

dag 15. flight (1)  dag 15. flight (2)

° Port Lincoln Airport: Laten we het geen luchthaven noemen (the word itself would be offended), laten we het eerder een veredelde caravanpark noemen!

dag 15. flight (1)

° Cars: Haast iedereen rijdt hier met een 4x4. Ik wil de grootste hebben (verder geen andere praktische reden, naar het schijnt)!

° Australian grub Part I: De Australische Carrefour ontdekt... Oh-ow! Net nu we ons een half uur eerder voorgenomen hadden te diëten en elke dag ons buikspieroefeningskes te doen, komen we buiten met 2 grote zakken M&M's, 2 grote zakken chips en een XL pot Nutella. De XL Nutella was in promotie en goedkoper dan de kleine, dat is toch het perfecte excuus?!.

dag 15. coles (5)

dag 15. coles (3)

dag 15. coles (4)

Argh! We hebben beide last van een boefkickje. Weeral excuus: we zijn een beetje nerveus voor de haaienduik morgen...

dag 15. boefkickje

De Horny Goat Weed hebben we dan weer niet in ons winkelmandje gelegd... Onze valiezen wegen al teveel, vandaag al 20$ boete mogen betalen voor overgewicht..

dag 15. coles (1)